Enkel project
Deltion college
Het Deltion college is een ondernemende en bruisende school. Ieder jaar wordt een landelijk onderzoek gepresenteerd over de tevredenheid van studenten. De afdeling Marketing en Communicatie is altijd in actie voor kwaliteitsverbetering. Interactie met de doelgroep is daarom gewenst. Zeg eens E! heeft Deltion bijgestaan om via een eerste twitterpanel met studenten in gesprek te komen. Verder ben ik gevraagd om studenten het belang van online profilering bij te brengen. Hoe kan een goede online voetafdruk je helpen in je toekomstige carrière. Hieronder een reactie van een aanwezige: In april 2013 heb ik een workshop van Edith Scholte gevolgd over ‘Je online voetdruk in de Social Media’. In mijn opleiding hebben we de richting Jong Ondernemen. Hierin is het belangrijk om je bedrijf op een goede manier neer te zetten in de social media. Dit is de eerste stap naar je klant toe. In deze workshop zou dit aan bod komen en daarom heb ik ervoor gekozen deze te volgen. Toen ik binnenkwam kreeg ik een goede hand en een warm vriendelijk echt welkom. Bij het compleet zijn van de groep begon Edith met vertellen. Mijn eerste indruk was dat ze een duidelijk heldere enthousiaste stem heeft waar je goed naar kunt luisteren. Deze stem slaat goed aan waardoor je de aandacht er ontzettend goed bij kan houden. En als ik een workshop volg, vind ik dit ontzettend belangrijk! Edith Scholte benaderde verschillende hoeken van het pakken van je podiumplek. Deze lichte ze duidelijk uit. Daarbij betrok ze de groep ook ontzettend goed door vragen te stellen hoe wij het zouden doen en door tips te geven hoe het zou kunnen of nog beter kan. Voor vragen die ik nu nog heb kan ik nog steeds bij haar terecht. Ze reageert op tijd, op een vriendelijke wijze en geeft hierbij een duidelijk antwoord.
Project Details
Categorieën
communicatie, social media | spreker
Vaardigheden
Project url